Te rog sa imi vinzi produsul tau!

Vinerea trecută a fost planificată de dinainte cu o săptămână: ultimul film Harry Potter la cinema. Da, am fost și-am văzut filmul, mi-a plăcut tare mult și urmează să scriu și un review. Dar, amu vreau să vă povestesc despre altceva. Vreau să vă povestesc despre nesimțirea unor angajați, pe care trebuie să-i rogi tu, din postura de client, să îți vândă produsul lor.

Vineri, după ce ne-am cumpărat biletele, ne-am dus să ne luăm și popcorn. I-am zis domnișoarei sictirite că vreau un meniu ș-apoi ceva dintr-un colț al vitrinei mi-a atras atenția. Erau cărți de joc Harry Potter, iar dacă luai un pachet la meniu aveai 50% reducere, adică, în loc de 10 lei, plăteai doar 5. Io, ca fan Harry Potter, am zis că dacă tot e ultimul film, să-mi iau și cărțile cutare, că mno, să le am amintire. Și-i zic la don`șoară:

Cărțile astea sunt de vânzare? Poți să îmi dai și un pachet de cărți? o întreb io entuziasmată. La care ea, foarte iritată, se răstește la mine:

Nu mai pot să-ți dau la ofertă! Am bătut deja pe casă. De ce nu ai zis că vrei? 

Păi, dacă nu am știut. Abia acum le-am văzut în vitrină. De ce nu mi-ai zis de ofertă?

Eu de unde să știu ce vrei tu? zice ea, nesimțita. E scris peste tot! 

Unde?

Uită-te în jur!

Mă uit în jur și tot nu văd nimic. Niciunde nu era scris MARE despre ofertă. Doar niște cărți de joc atârnate pe pereți, care semănau mai degrabă cu niște postere, că mno, mare premieră de film.

Îți pot da doar la preț normal.  

Nu, mulțumesc. Păstrează-le. M-am întors și am plecat neagră de supărare, nu din cauză că nu mi-am luat cărți, că nici nu vroiam neapărat să le iau la preț redus, ci din cauză că a fost atât de nesimțită și arțăgoasă. De parcă eu trebuia să știu totul despre produsul ei și s-o rog frumos să mi-l vândă.

M-am dus direct la băiatul care verifică biletele și l-am întrebat frumos:

Zi-mi ceva, te rog, că am o nelămurire. Unde e scris pe aici despre oferta cu cărți de joc Harry Potter?

Nu scrie, mi-a zis el, uitându-se la mine ca la nebună.

Ok. Mulțumesc.

Și din momentul ăla am început să respect angajații care stresează clienții cu tot felul de poezii de genul: ”Săptămâna/luna aceasta avem la ofertă și batoane de ciocolată, bla, bla…”, pe care le auzi mai ales în benzinării.

Related Posts

About The Author