Tehnica plimbarii reduce stresul

Acest tip de mers pe jos reduce stresul si anxietatea.
Adaugarea unei atentii putin la o plimbare normala, regulata ajuta la combaterea stresului si a anxietatii, afirma noi cercetari. Oamenii raporteaza mai putin stres atunci cand se deplaseaza si chiar mai putin atunci cand se misca cu grija, au gasit psihologii.

Mersul pe jos implica urmatoarele:

  • sunteti mai constienti de imprejurimi – observati si apreciati lucrurile din jur;
  • permiteti gandurilor despre trecut si viitor sa zboare;
  • va concentrati pe respiratie si va bucurati de prezent.

Dr. Chih-Hsiang Yang, primul autor al studiului, a declarat: „Poate fi dificil sa cereti oamenilor sa petreaca mult timp facand o activitate moderata sau viguroasa, mergand la sala de sport sau afara pentru o alergare, mai ales daca se simt stresati. Dar daca nu au nevoie sa-si schimbe comportamentul de zi cu zi si pot incerca sa-si schimbe starea de spirit prin a deveni mai atenti, probabil ca pot vedea acest efect benefic. Nu aveti nevoie sa depuneti eforturi suplimentare pentru a va imbunatati bunastarea, fiind mai atenti in timp ce va deplasati”.

Nu toata lumea poate gasi timp sau motivatie pentru exercitii fizice intense, a declarat profesorul David Conroy, co-autor de studiu: „Daca cineva cauta o modalitate de a gestiona astfel de sentimente, ar fi bine sa incercati o miscare minunata. Aceasta optiune poate fi deosebit de benefica pentru persoanele care nu se bucura de exercitii si ar prefera o forma mai putin intensa de activitate fizica. ”

Concluziile provin dintr-un studiu de 158 de persoane care au folosit o aplicatie pentru telefoane mobile care le-a analizat in mod aleatoriu experienta intr-o perioada de doua saptamani. Rezultatele au aratat ca cei mai atenti oameni au fost in acest moment, cu atat mai scazute stresul lor si nivelurile de anxietate.
Dr. Yang a spus: „Atunci cand oamenii au fost amandoi mai atenti si mai activi decat de obicei, se pare ca au aceasta scadere suplimentara a afectarii negative. Fiind mai activa intr-un moment dat, deja veti reduce afectiunea negativa, dar, de asemenea, veti fi mai atenti decat de obicei in acelasi timp, veti vedea acest efect amplificat „.

Related Posts

About The Author