Trasaturile de personalitate ale milionarilor

Oamenii bogati sunt mai excreti, constiinciosi, stabili emotional si narciscisti decat altii, dezvaluie noi cercetari. Confirmand stereotipul, oamenii bogati sunt si mai egoisti si mai putin agreabili.

Rezultatele provin dintr-un studiu de 130 de milionari germani, care aveau toate active financiare de cel putin un milion de euro (fara a include proprietatea). Ele au fost comparate cu un sondaj amplu al publicului larg. Toti au fost chemati despre personalitatea si bogatia lor.

Dr. Marius Leckelt, primul autor al studiului, a declarat: „In pofida influentei oamenilor cu valoare neta asupra societatii, dovezile despre personalitatea lor sunt putine. Au avut tendinta de a se concentra asupra modului in care sunt sociale sau antisociale. Am vrut sa descoperim daca acestea difera de la o populatie mai larga in general si, daca da, cum. ”

Impreuna cu constatarile lor despre personalitatile milionarilor, cercetatorii au cerut, de asemenea, unui grup de oameni cum au vazut pe cei bogati. Rezultatele au aratat ca oamenii au supraestimat cat de diferit erau bogatii pentru ei insisi. Cu toate acestea, ei au identificat in linii mari aceleasi tendinte de constiinciozitate mai mare, stabilitate emotionala si autocentrare.

Multi dintre germanii bogati din studiu aveau propriile afaceri, scriu autorii studiului: „… mai mult de 60% din esantionul nostru de milionari a indicat ca una dintre principalele surse de bogatie a venit din administrarea propriei companii, sugerand ca un comportament antreprenorial poate juca un rol deosebit de important pentru acesti indivizi cu valoare neta”.

Acest lucru ar putea rezulta din „personalitatea antreprenoriala”, ceea ce este ceva bogat impartasit de oameni: „Profilul de personalitate antreprenoriala a fost descris printr-o combinatie de Extraversie inalta, Constiinciozitate si Deschidere, precum si un grad mai scazut de Agreeabilitate si Neuroticism.”

Aceasta constelatie este gandita sa abordeze oportunitatile tipice de a fi un intreprinzator, cum ar fi achizitionarea de noi clienti, gestionarea finantelor, dezvoltarea de produse inovatoare, negocierea cu furnizorii si rezolvarea unor faze de incertitudine si de risc.

Related Posts

About The Author