Cea mai buna tehnica de pierdere in greutate

 
Doua dintre cele mai populare tehnici de pierdere in greutate sunt la fel de eficiente, afirma noi cercetari. Atat mentinerea intermitenta, cat si restrictionarea conventionala a caloriilor conduc la aceleasi niveluri de pierdere in greutate si imbunatatiri ale sanatatii, au aflat cercetatorii. Intermitentul post alimentar – cunoscut si ca dieta 16: 8 sau dieta 5: 2 – este abordarea mai noua si mai moderna.

Dieta 5: 2, de exemplu, implica postul pe doua zile si mananca ca de obicei in cinci zile. O dieta conventionala, „de moda veche”, implica limitarea caloriilor in intreaga saptamana. Studiul le-a comparat si a constatat ca acesta face putin diferit fata de scaderea in greutate sau de sanatate, atata timp cat aportul de calorii este acelasi cand este mediatizat. Cea mai eficienta dieta, atunci, este cea care se potriveste cel mai bine individului.

Dr. Ruth Schubel, primul autor al studiului, a declarat: „Exista, de fapt, doar cateva studii mai mici privind postul intermitent pana in prezent, dar au venit cu efecte pozitive asupra sanatatii metabolice”. Acest lucru ne-a facut curiosi si intentionam sa aflam daca aceste efecte pot fi, de asemenea, dovedite intr-un grup mai mare de pacienti si pe o perioada prelungita.

Studiul a implicat 150 de oameni supraponderali si obezi in Germania.

O treime a urmat dieta 5: 2, o dieta a fost o dieta limitata de calorii, iar restul a actionat ca un grup de control.Ambele diete cu restrictii calorice au implicat consumul cu 20% mai putin.

Dr. Schubel a explicat rezultatele: „La participantii la grup, greutatea corporala si, impreuna cu aceasta, grasimea viscerala sau grasimea abdominala nesanatoasa au fost pierdute, iar grasimile suplimentare in ficat au fost reduse”. Dieta 5: 2, insa, pare sa se potriveasca mai bine anumitor persoane, a declarat dr. Tilman Kuhn, co-autor al studiului: „In plus, pentru unii oameni pare sa fie mai usor sa fii foarte disciplinat in doua zile, in loc sa numeri calorii si sa limitezi alimentele in fiecare zi. Dar, pentru a mentine noua greutate corporala, oamenii trebuie sa treaca permanent la o dieta echilibrata.

Related Posts

About The Author